Organizátor akce: Fakulta životního prostředí ČZU v Praze
Koordinátor akce: Ing. Michaela Rösslová (propagace_fzp@fzp.czu.cz ; rosslova@fzp.czu.cz)
tel.: 224 383 016, 776 841 784
Termín konání: čtvrtek 27. 2. 2020, 10:00 – 15:00 hod
Místo konání: Menza ČZU, Kamýcká 129, Praha – Suchdol, 165 00
Účastnický poplatek pro fakultní vystavovatele:
Účastnický poplatek komerční organizace: 6300,- Kč včetně DPH
Účastnický poplatek neziskové organizace: 2700,- Kč včetně DPH
Účastí na veletrhu získáte možnost:
- prezentovat a budovat značku žádaného zaměstnavatele mezi studenty,
- oslovit a vytipovat potenciální budoucí zaměstnance,
- oslovit studenty i absolventy s nabídkou praxe, kvalifikačních prací i stáží,
- prostor pro networking.
Nabídka organizacím:
- 1-2 stoly, 2-4 židle (v případě zájmu lze po předchozí domluvě použít vlastní vybavení (např. stěna, pultík, atd.)), místo pro bannery, elektrická zásuvka, volná wi-fi,
- prezentace společnosti v barevné informační brožuře veletrhu (prostor pro profil firmy v rozsahu min. 1 barevné strany A5),
- prezentace základních údajů společnosti na LCD panelech v místě konání veletrhu a v dalších prostorách Fakulty životního prostředí,
- zveřejnění firemního loga na materiálech veletrhu (plakát, leták, brožura),
- zveřejnění Vaší nabídky volných pracovních pozic na webových stránkách www.jobs.fzp.czu.cz.
Možnost aktivní prezentace firmy v přednáškové místnosti fakulty (není zahrnuto v ceně) – nutno domluvit individuálně.
Platba: do 20. 1. 2020 převodem na účet ČZU v Praze
č.ú.: 9021-6325762/0800, VS: 429091
Důležité termíny:
Zaslání loga firmy (pro vytvoření plakátu) | do 20. 1. 2020 | |
Zaslání materiálů do brožury | do 20. 1. 2020 | |
Termín pro zaslání platby | do 25. 1. 2020 | |
Storno účasti na VPP | do 25. 1. 2020 | |
Termín konání VPP | 27. 2. 2020 |
Důležité informace
O účast na veletrhu je mezi firmami značný zájem a kapacita je omezena proto neváhejte a rezervujte si své místo včas. Za závaznou účast považujeme přijetí vyplněné a podepsané přihlášky k Veletrhu pracovních příležitostí (viz příloha „přihláška“).
Veletrh bude probíhat v prostorách nově zrekonstruované Auly ČZU a to ve vestibulu v přízemí.
Materiály do brožury přijímáme v rozsahu max. 1 strany A5 ve formátu *.doc nebo *.pdf (bez tiskových značek ve velikosti stránky A5). Brožura bude v barevném provedení. Logo Vaší firmy požadujeme ve křivkách ve formátu *.eps, *.ai nebo *.cdr, případně také v *.pdf. Také je možné poslat prostý text (*docx), obrázky (*jpg/*jpeg) zvlášť se stručným popsáním vaší představy. Formulář zašleme po přihlášení na veletrh. V případě, že máte zájem o druhou stranu A5 v brožuře, tak tato strana bude zpoplatněna částkou 500,- Kč.
Pokud jste u nás ještě nebyli, doporučujeme Vám před veletrhem osobní návštěvu ČZU v Praze pro seznámení s prostory a pro upřesnění Vašich požadavků.
UPOZORNĚNÍ
Vzhledem k tomu, že informační materiály k veletrhu připravujeme s předstihem, nebude-li logo Vaši společnosti doručeno v požadovaném formátu a do stanoveného termínu, není možné uvést Vás jako partnery na plakátu a letácích.
Zároveň i materiály do brožury je nutné zaslat v požadovaném formátu a do stanoveného termínu, jinak nebude možné zveřejnit Váš profil v brožuře vydávané k veletrhu.